torek, 11. oktober 2011

PRIHODNOST...


Pri prvih vajah je naša naloga, da na kratko opišemo kje se na področju informatike vidimo v prihodnosti.

Za študij družboslovne informatike sem se odločila, ker me ne zanima samo informatika in računalništvo, ampak tudi družboslovni predmeti. Prav zaradi tega se v prihodnosti vidim v organizaciji, kjer bi bilo potrebno informacijske sisteme povezati z družboslovnimi procesi. Čeprav sem obiskovala tehniško gimnazijo, so mi ljubši družboslovni predmeti, zato si tudi v prihodnosti bolj želim opravljati delo na področju povezovanja družboslovja in informatike, kot pa delo samo na področju informatike in informacijskih sistemov.

Glede na to, da sem še na začetku študija, nimam še nekih jasno zastavljenih ciljev kaj točno želim početi v prihodnosti, saj me trenutno verjetno zanimajo druge stvari, kot pa me bodo ko končam študiju, saj se bom v času študija naučila še veliko novih stvari, ki bodo mogoče pritegnile mojo pozornost. Definitivno pa vem, da želim delati med ljudmi, saj ne bi mogla delati na delovnem mestu, kjer bi bil moj edini prijatelj računalnik. Želim si zanimivo in dinamično delovno mesto, kjer se ne bi vsak dan srečevala z istimi nalogami, ker bi me takšno delo zelo dolgočasilo.

Kot pa sem že omenila, si puščam odprte možnosti in o tem ne razmišljam veliko, saj me z vsako novo stvarjo, ki se je naučim, lahko začne zanimati nekaj drugega.

Ni komentarjev:

Objavite komentar